loading...
با حال دانلود 2000
امیر حسین خلیلی بازدید : 259 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Khashayar Azar   Joonom Fedaat دانلود آهنگ خشایار آذر به نام جونوم فدات

دانلود آهنگ جدید خشایار آذر به نام جونوم فدات
دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰
 
 
دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸
 
——————————
متن آهنگ خشایار آذر به نام جونوم فدات
————————–
ما دارم غرق
 
لابه لای قصه های قصه منو توه
 
دو تا عاشق دو تا پرنده دو رقیب هم نقس
 
واسه رسیدن تو بهم بگو یه راهی هم هست
 
یه راهی واسه رسیدن به تو عشقم
 
تو همونی تو همونی اولو اخرش تو بودی
 
تو که یه رویا یه بهاری
 
چقدر قشنگی
 
نکن ناز عزیزمو والا جونم فدات
 
ما دارم عرق میشم
 
تو قشنگو نازی من با تو تکمیلم
 
اگر پا ندی بدون عشق تو میمیرم
 
از عشقت مجنونم ا ز دلم میخونم
 
امشب چه شب قشنگیه عزیزم
 
اگر قسمت بشه تو این دنیا بزارم نگینی تو دستات
 
یه نگینی بشم تو دریا
 
وای بر من که بتونم
 
تو همونی تو همونی اولو اخرش تو بودی
 
تو که یه رویا یه بهاری
 
چقدر قشنگی
 
نکن ناز عزیزمو والا جونم فدات
 
ما دارم عرق میشم
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبسایت با حال دانلود 2000 خوش اومدید . امیدوارم از مطالب لذت ببرید . ممنونم که این وبسایت رو برای دیدن انتخاب کردین . در ضمن میتونید با ما تبادل بنر و لینک کنید . خواهشا اگر درخواست تبادل بنر دارید اندازه بنر = 120*240 باشد . با تشــــکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 143
  • بازدید کلی : 6,775